Menu

FAQ - Často kladené otázky

 

 Ako dlho trvá dodanie?

Objednávka, ktorá bude vytvorená do 12:00 v pracovné dni, bude expedovaná ešte v ten deň. Tieto objednávky doručuje kuriérska spoločnosť GLS hneď na druhý pracovný deň. Táto doba platí aj pre Slovensko a aj Českú Republiku.

 Koľko stojí doručenie v rámci Slovenska?

Poštovné je spoplatnované podľa aktuálnej sadzby v poslednom kroku objednávkobého procesu. Pre objednávky v celkovej hodnote nad 300 € je poštovné zdarma.

 

 Môžem tovar vrátiť? Koľko mám na to času?

Tovar zakúpený na našich stránkach môžete vrátiť do 14 dní od jeho doručenia, nenosený a nepoškodený. Poprípade ho môžeš vymeniť za iný tovar.

 Ako môžem tovar vrátiť ?

Vrátenie s nami je jednoduché, balíček starostlivo zabaľte do pôvodného zásielkového obalu v akom ste tovar obdržali a odovzdajte na akékoľvek podacie miesto, zoznam nájdete tu https://www.packeta.sk/pobocky, nadiktujte  naše ID odosielateľa 96032214. Na podacom mieste nič neplatíte, vytlačia Vám a nalepia štítok zásielky. Dostanete aj potvrdenie o prevzatí zásielky. Poplatok za túto službu je 3,- EUR, ktorý Vám bude odpočítaný zo sumy, ktorú Vám poukážeme na účet do 14 dní, po obdržaní vráteného tovaru.

Tovar je možné vrátiť aj osobne zaniesť j k nám na predajňu Couture, Dolná 12 v Banskej Bystrici,  počas pracovných dní od 10:00 do 18:00.

 Máte aj kamennú predajňu?

Áno máme máme veľkú dvoj podlažnú predajňu v centre Banskej Bystrice, viac info v časti kontakty.

 Môžem tovar reklamovať?

Samozrejme, na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Treba však rozlišovať poškodenie tovaru spôsobené nosením a výrobnú vadu. Viac v časti https://couture.sk/vratenie-tovaru-vymena-reklamacia.xhtml

 Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátenú zásielku?

Vaše prostriedky z doručenej zásielky  vraciame do 14 dní od doručenia tovaru k nám.

 Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku, čo mám robiť?

Niekedy nastane chyba v systéme a platba sa nepodarí dokončiť. V tom prípade, nás prosím kontaktujte na info@couture.sk a pošleme vám údaje k platbe. Môžete  zaplatiť aj  priamo na náš účet, ktorý nájdete v objednávke, ktorá vám bola odoslaná do emailu. Ako Variabilný symbol nezabudnite uviesť číslo objendávky.

Ako mi bude tovar doručený?

Máme dve možnosti. Objednávku si môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste Packety alebo Vám objednávku doručí kuriér GLS k Vám domov.

 

    Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

    Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

    Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.