FAQ - Často kladené otázky
Ako dlho trvá dodanie?
Objednávka, ktorá bude vytvorená do 12:00 v pracovné dni, bude expedovaná ešte v ten deň. Tieto objednávky doručuje kuriérska spoločnosť GLS hneď na druhý pracovný deň. Táto doba platí aj pre Slovensko a aj Českú Republiku.
Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku, čo mám robiť?
Niekedy nastane chyba v systéme a platba sa nepodarí dokončiť. Ak platba neprebehla korektne, prosíme, uhraďte sumu na náš účet:
IBAN: SK62 1100 0000 0029 2684 7706
Ako variabilný symbol použite číslo vašej objednávky, ktorý nájdete v objednávke, ktorá vám bola odoslaná do emailu.
Ako mi bude tovar doručený?
Máme dve možnosti. Objednávku si môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste Packety alebo Vám objednávku doručí kuriér GLS k Vám domov.
Koľko stojí doručenie v rámci Slovenska?
Poštovné je spoplatnované podľa aktuálnej sadzby v poslednom kroku objednávkobého procesu. Pre objednávky v celkovej hodnote nad 300 € je poštovné zdarma.
Môžem tovar vrátiť? Koľko mám na to času?
Tovar zakúpený na našich stránkach môžete vrátiť do 14 dní od jeho doručenia, nenosený a nepoškodený. Poprípade ho môžeš vymeniť za iný tovar.
Ako môžem tovar vrátiť ?
Tovar je možné zaslať akoukoľvek kuriérskou spoločnosťou alebo osobne priniesť k nám na predajňu Couture, Dolná 12 v Banskej Bystrici, počas pracovných dní od 10:00 do 18:00. Nezabudnite priložiť vyplnený formulár na vrátenie.
Formulár vyplníte v dolnej časti webu "Vrátenie tovar"
- Možnosť vrátenia cez Packetu je možné iba pre zákazníkov, ktorí si pri objednávke zvolili doručenie cez Packetu. Ak bola objednávka doručená iným spôsobom (inou spoločnosťou ), vrátenie cez Packetu nie je možné. Vrátenie cez Packetu je možné iba pri pôvodnom doručení cez Packetu. Ak zákazník využije Packetu na vrátenie, ale jeho objednávka bola doručená iným spôsobom, zásielka nebude poistená a v prípade straty nenesieme zodpovednosť za jej hodnotu.
2. Postup vrátenia cez Packetu
• Zabaľte tovar bezpečne, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
• Priložte vratkový formulár, ktorý bol dodaný e-shopom, alebo si ho môžete stiahnuť na našom webe.
• Navštívte akékoľvek podacie miesto Packety (Zásielkovne) – zoznam podacích miest nájdete na webovej stránke Packety.
• Obsluhe nahláste vratkový kód: 96032214 – na základe tohto identifikátora obsluha vygeneruje a nalepí prepravný štítok na zásielku.
• Odošlite zásielku – kuriér Packety si ju vyzdvihne a doručí späť do nášho skladu.
3. Dôležité informácie o zodpovednosti a nákladoch
• Vrátenie cez Packetu je možné iba pri pôvodnom doručení cez Packetu. Ak zákazník využije Packetu na vrátenie, ale jeho objednávka bola doručená iným spôsobom, zásielka nebude poistená a v prípade straty nenesieme zodpovednosť za jej hodnotu.
• Náklady na dopravu k nám budú odpočítané z hodnoty refundácie. Výška odpočítaných nákladov je 3,90 EUR.
• Zákazník je povinný uchovať si potvrdenie o podaní zásielky, ktoré slúži ako doklad o jej odoslaní.
Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátenú zásielku?
Vaše prostriedky z doručenej zásielky vraciame do 14 dní od doručenia tovaru k nám.
Máte aj kamennú predajňu?
Áno máme máme veľkú dvoj podlažnú predajňu v centre Banskej Bystrice, viac info v časti kontakty.
Môžem tovar reklamovať?
Samozrejme, na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Treba však rozlišovať poškodenie tovaru spôsobené nosením a výrobnú vadu. Viac v časti https://couture.sk/vratenie-tovaru-vymena-reklamacia.xhtml